Θέλεις να γίνεις beta reader;

στις

Είμαι πολύ πολύ χαρούμενος γιατί μετά από έναν χρόνο κατάφερα να ολοκληρώσω το δεύτερο μου βιβλίο. Ανυπομονώ ειλικρινά να το διαβάσετε και σας αρέσει. Πριν γίνει αυτό όμως, 10 άτομα (τα οποία σύντομα θα ανακοινωθούν σε όλα μου τα social media) θα διαβάσουν το βιβλίο μου και θα μου δώσουν συμβουλές/παρατηρήσεις/feedback ώστε αυτό να βελτιωθεί ΠΡΙΝ σταλεί στους εκδοτικούς για αξιολόγηση.

Επέλεξα 9 ανθρώπους που θεωρώ πως μπορούν να με βοηθήσουν. Που λάτρεψαν το πρώτο βιβλίο οπότε δε θα με άφηναν σίγουρα να «εκτεθώ» στο δεύτερο. Επίσης η επιλογή δεν έγινε ούτε λόγω συμπάθειας ούτε τυχαία. Τα άτομα αυτά έχουν διαφορετικές λογοτεχνικές προτιμήσεις, ηλικία, φύλο, προσωπικότητα. Οπότε ήθελα να δω τι επίδραση θα είχε το βιβλίο μου σε διαφορετικούς τύπους αναγνωστών/τριων.

Ειλικρινά η στήριξη που έχω δεχτεί από εσάς όλον αυτόν τον καιρό είναι συγκινητική και η ανυπομονησία σας για το δεύτερο με ωθούσε πολλές φορές, παρά την υπερβολική κούραση, να συνεχίσω.

Ως «ευχαριστώ» αποφάσισα ΈΝΑ άτομο από εσάς να συμπληρώσει την τελική δεκάδα των beta readers. Να διαβάσει δηλαδή το βιβλίο μου και να μου δώσει συμβουλές, κυρίως για την πλοκή, όχι για γραμματικοσυντακτικά λάθη, ώστε να με βοηθήσει να το βελτιώσω.

Αν σας αρέσει αυτή η ιδέα τότε το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μου στείλετε email στο pithagoreio.theorima@gmail.com με το ονοματεπώνυμο σας, το account σας στο instagram και τα λογοτεχνικά σας αναγνώσματα. Τι σας αρέσει δηλαδή να διαβάζετε , τι δε σας αρέσει κτλ.

Είναι απλό. Οι συμμετοχές θα διαρκέσουν μέχρι και την Παρασκευή 05/08.

Σας ευχαριστώ για όλη τη στήριξη.

Σχολιάστε